SCIENTIFIC BULLETIN OF CHEŁM
Section of Pedagogy
No. 1/2022
Redakcja: Piotr Mazur
Wydawca: Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Chełmie
ISSN: 2084-6770
ISBN: 978-83-960460-9-3
Chełm 2022
192 strony
CZĘŚĆ PIERWSZA
EDUKACJA I WYCHOWANIE
Olena Budnyk, Anna Sajdak-Burska
Training of teachers to work with Ukrainian students who have suffered due to Russian military aggression
Barbara Wagner
The motif of improvement of human work in the Polish literature in the 20th century. Education versus literature
Marian Zdzisław Stepulak
Dobrowolność w badaniach psychologicznych
Aneta Paszkiewicz
Uzależnienia behawioralne we współczesnym świecie
Anita Famuła-Jurczak
Rozwijanie inteligencji emocjonalnej u dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
Jolanta Chodak
Jak skutecznie uczyć języka migowego
Anna Antczak
Doradca zawodowy wobec potrzeb i oczekiwań ucznia z niepełnosprawnością
Beata Kucharska
(Bez)sens straszenia? Gotyckie baśnie, horror(ki) i inne opowieści z dreszczykiem we współczesnej literaturze dla dzieci
Wioleta Bitner
Jak wspierać nieśmiałe dziecko w wieku przedszkolnym?
CZĘŚĆ DRUGA
WIELOWYMIAROWOŚĆ PRACY SOCJALNEJ
Lenka Lachytová, Ivana Lehotayová
Prevention and solution of homelessness in Slovakia
Vitalii Horovenko, Lenka Lachytová
Development and impact of public administration intervention during the pandemic period on the quality of life of low-income groups